آبشار

پرافتخارترین نشریه ی آذربایجان

آبشار

پرافتخارترین نشریه ی آذربایجان

9 دی تجلی فاخری از بصیرت بود

گروه خبر:

حجت‌الاسلام سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد، نائب رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بصیرت در چهره ملت ایران در پیوند ناگسستنی با رهبری معظم انقلاب تجلی یافته است گفت: امروز ملت ایران بصیرت را فریاد زده و پیوند با رهبری نظام را در معرض نگاه جامعه جهانی قرار داده‌ است.

وی در همایش بصیرت و ولایت که به مناسبت 9 دی در سالن برق ارومیه برگزار شد ، گفت: بصیرت در حضور حماسی ملت ایران در پیوند ناگسستنی با رهبری معظم انقلاب تجلی یافت و امروز ملت ایران بصیرت را فریاد زده و آگاهی و دینداری و پیوند با رهبری نظام را در معرض نگاه جامعه جهانی قرار داده‌اند.

او گفت: روز نهم دی ماه 88 ؛ تجلی فاخری از بصیرت، مردم‌شناسی، معرفت‌سیاسی، زمان‌شناسی و مسئولیت‌پذیری ملت ایران بود. دشمنان و معاندان نظام در فتنه 88 گمان می‌کردند که یک شکاف سیاسی در متن جامعه اسلامی و دینی به وجود آورده‌اند تا بتوانند زمینه اختلاف و تنش فکری و سیاسی را در جامعه پدید آورند ، اما ملت فهیم و با بصیرت ایران با فقاهت، عدالت، شجاعت و درایت رهبری از این جریان سخت، سربلند بیرون آمد.

ابوترابی فرد افزود: بصیرت یعنی اینکه در 9 دی ماه 88 ملت ایران ثابت کرد که دشمنان، فریب‌خوردگان و فتنه‌آفرینان را خوب می‌شناسند ؛ چون برابر آنان موضع سخت، شفاف و روشنی را اتخاذ کردند.

وی تأکید کرد: آینده این ملت به دلیل تعالیم و آموزه‌های حیات‌بخش اسلام و یک نظام سیاسی و متعالی که متکی بر اراده ملت است، آینده‌ای بسیار روشن و شفافی دارد.

ابوترابی با اشاره به اینکه دشمن امروز، فتنه دیگری را طراحی و آغاز کرده‌اند گفت: در این فتنه معاندان نظام با تلاش و بهره‌گیری از تمام ظرفیت نظام سلطه و استکبار، برای وارد ساختن فشار اقتصادی و در تنگنا قرار دادن نظام جمهوری اسلامی ایران، دست به تحریم بانک مرکزی زده است. شاید هیچ تحلیل‌گر سیاسی گمان نمی‌کرد که انقلاب اسلامی بتواند با تحریم بانک مرکزی به حیات اقتصادی و سیاسی خود با اقتدار ادامه دهد و در این راستا دشمنان نظام نمی‌خواستند دست به تحریم نفتی بزنند چون به خوبی می‌دانستند که اقتصاد آسیب‌دیده و روبه افول غرب با تحریم نفتی ایران با آسیب جدی رو به رو می‌شود.

نائب رییس مجلس با بیان اینکه افزایش قیمت حامل‌های انرژی، اقتصاد غرب را در معرض تحدید جدی قرار می‌دهد، تصریح کرد: اگر دشمنان می‌توانستند با تحریم نفتی به‌طور کامل امکان عرضه حامل‌های انرژی کشورمان را به بازارهای جهانی فراهم کنند و ممنوع کنند، قطعا مانع می‌شدند، اما ظرفیت اقتصاد صنعتی امروز دنیا به حامل‌‌های انرژی کشورمان بسیار زیاد است بنابراین تنگناهایی را دشمن خلق کرد اما با وجود اینکه تحریم‌های اقتصادی ملت را با مشکلاتی روبه رو ساخته است اما جامعه همان استقامت دوران هشت سال دفاع مقدس را در این مقطع به نمایش گذاشته که در فضای سیاسی کشورمان کاملا مشهود است.

او گفت: غرب امروز به ناکارآمدی تحریم اقتصادی در متوقف کردن انقلاب برای دست‌یابی به اهداف، آرمان‌ها و ارزش‌های خود واقف شده و می‌داند تحریم، مسیر حرکت انقلاب را برای تبدیل کردن به یک اقتصاد مولد، کارآمد و موثر در عرصه سیاسی و اقتصادی جهان فراهم کرده است.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: تحریم‌های اقتصادی دشمنان نشان داد که می‌توان با اراده کشور را بدون نفت نیز اداره کرده و حتی کشور را تبدیل به یک اقتصاد بزرگ و قابل رقابت با کشورهای بزرگ و توسعه‌یافته جهان تبدیل کرد. با کاهش هزینه‌ها حتی هزینه‌های عمرانی در کوتاه‌مدت، افزایش درآمدهای نفتی و نیز با اخذ مالیات به شکل عادلانه می‌توان کشور را اداره کرد.

وی خاطرنشان ‌کرد: تحریم‌های غرب برای تبدیل ایران اسلامی به یک قدرت اقتصادی بزرگ یک فرصت استثنایی برای کشورمان است، بنابراین لازم است که کار و تلاش و تولید بیشتر و مصرف کمتر در دستور کار قرار گیرد چون این نسخه اقتدار اقتصادی ملت است و ضروری دارد با الهام از رهبر معظم انقلاب همه به سمت این افق روشن حرکت کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد