آبشار

پرافتخارترین نشریه ی آذربایجان

آبشار

پرافتخارترین نشریه ی آذربایجان

انتشار شماره 130 هفته نامه آبشار

 گروه رسانه :

شماره 130 (پیاپی 409) نشریه قرآن محور آبشار در 18 صفحه ( شامل 4 صفحه ویژه نامه قرآنی ، 4 صفحه اصلی ، 6 صفحه ویژه نامه جشنواره فرهنگی دانشجویان دانشگاههای علوم پزشکی کشور و 4 صفحه نیازمندیهای امور خیریه ) منتشر شد.
با توجه به بزرکداشت روز جهانی مسجد ، تیتر نخست این شماره از نشریه آبشار به این موضوع اختصاص یافته است و  از قول امام جمعه پیرانشهر درج شده است : « مساجد جایگاه ویژه ای در ترویج فرهنگ دینی و قرآنی دارند».
یادداشت هفته نیز با همین موضوع مرتبط است و با عنوان «نقش مسجدی ها و مساجد در توسعه معارف اجتماعی ، دینی و سیاسی» به قلم هادی علیزاده به رشته تحریر درآمده است.
کشف 114 کیلوگرم هرویین از سودگران مرگ در ارومیه ، شتاب توسعه آذربایجان غربی در سالهای اخیر ، فقدان شانه خاکی عامل اصلی تاصادفات آذربایجان غربی از دیگر تیترهای استفاده شده در نیم تای بالایی صفحه نخست این نشریه است.
«استفاده از تکنیکهای روزنامه نگاری موجب تاثیرگذاری می شود » از زبان حججت الاسلام محمدباقر کریمی ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی یکی دیگر از تیترهای صفحه نخست است که به چشم می خورد.
  6 تیتر قرآنی هم از ویژه نامه قرآنی انتخاب شده و در این نیم صفحه ویترینی از این شماره از نشریه دقرآن محور آبشار چشم نوازی می کنند که «برگزاری دوره آموزش تجوید قرآن ویژه کودکان در سلماس» و «آغاز نام نویسی مسابقات قرآن و مفاهیم اوقاف آذربایجان غربی» از جمله این تیترها هستند.
شایان ذکر است ویژه نامه دانشجویی این شماره از نشریه بصورت تمام رنگی و در 6 صفحه منتشر گردیده و پیام وزیر بهداشت به مناسبت پنجمین جشنواره دانشجویی دانشگاههای علوم پزشکی کشور در آن و در بالای صفحه به چشم می خورد.
این شماره از نشریه آبشار شامل مطالب فرهنگی ، اجتماعی ، سیاسی ، هنری ، ادبی ، ورزشی ، اقتصادی ، اخبار استان و مطالب قرآنی استکه به تاریخ 31 مرداد منتشر شده و به بهای نازل 200 تومان در اختیار مردم شریف استان قرار گرفته است.
نشریه آبشار در تمام دکه های روزنامه فروشی معتبر استان عرضه می گردد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد