آبشار

پرافتخارترین نشریه ی آذربایجان

آبشار

پرافتخارترین نشریه ی آذربایجان

ارومیه میزبان یادواره شهدای کارگری آذربایجان غربی

گروه پایداری :
 یادواره شهدای کارگر آذربایجان غربی همزمان با روز بسیج کارگری به‌همت سپاه شهدای استان نهم اردیبشهت‌ماه در ارومیه برگزار می‌شود.
حسنعلی چراغی، مسئول سازمان بسیج کارگری آذربایجان غربی با اعلام این مطلب در ادامه گفت: در راستای تجلیل و تکریم شهدای والامقام کارگری در نهم اردیبهشت‌ماه مصادف با روز بسیج کارگری ، یادواره سراسری بزرگداشت شهید مهدی کریمی و 14 هزار شهید کارگر کشور در سالن حضرت امام علی(ع) ارومیه برگزار می‌شود.
او گفت: سازمان بسیج مستضعفین برای توسعه و تعمیق فرهنگ شهادت و ایثارگری در بخش کارگری، شهید مهدی کریمی از شهدای بنام این استان در عرصه صنعت و تولید را به‌عنوان شهید قشر بسیج کارگری امسال انتخاب و معرفی کرده که در یادواره شهدای کارگری از خانواده این شهید والامقام تجلیل می‌شود.
مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه شهدای آذربایجان غربی اضافه کرد: توسعه و تعمیق فرهنگ شهادت و ایثارگری در عرصه‌های کار، صنعت و تولید، تبیین، فرهنگ‌سازی، زنده نگه‌داشتن و ماندگار کردن نقش شهدای کارگری در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از اهداف عمده برگزاری این یادواره است.

وی اظهار کرد: معرفی کارگران شهید به‌عنوان الگوهای برتر به جامعه به‌ویژه نسل جوان و ترویج سبک زندگی اسلامی برای مقابله با تهاجم فرهنگی و تهدیدهای استکبار جهانی از جمله تحریم‌های اقتصادی از دیگر اهداف برگزاری این یادواره است.
چراغی به اقدامات انجام شده توسط سازمان بسیج کارگری در این راستا اشاره کرد و گفت: تشکیل و راه‌اندازی ستاد و کمیته‌های تخصصی یادواره سراسری، تهیه، جمع‌آوری و ویراستاری کتاب «پینه‌های افتاده از کینه» بر اساس زندگینامه شهید مهدی کریمی، هماهنگی‌ها و تهیه مقدمات امر برای برگزاری یادواره سراسری از مهم‌ترین فعالیت‌های انجام یافته در این زمینه است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد