آبشار

پرافتخارترین نشریه ی آذربایجان

آبشار

پرافتخارترین نشریه ی آذربایجان

تاکید وزیر بهداشت بر نقش مهم خیرین در عرصه سلامت

گروه سلامت : دکتر قاضی زاده هاشمی ، وزیر بهداشت- درمان و آموزش پزشکی در دیدار با جمعی از خیرین عرصه سلامت استان آذربایجان غربی گفت: نقش مجمع خیرین سلامت درتوسعه بهداشت و درمان کشور بسیار مهم است.

 به گزارش خبرنگار ما به نقل از وب دای آذربایجان غربی دراین جلسه که منتخبی از خیرین بزرگ استان به همراه اعضای مجمع خیرین سلامت استان حضور داشتند ،  دکتر ناصر اطمینان مدیر عامل مجمع خیرین سلامت استان ابتدا کلیاتی از ماهیت و تاریخچه تشکیل مجمع خیرین سلامت و اقدامات مهمی که در نقاط مختلف استان به انجام رسیده است را به اطلاع حضار رسانید. 

 

ادامه مطلب ...

انتشار شماره 130 هفته نامه آبشار

 گروه رسانه :

شماره 130 (پیاپی 409) نشریه قرآن محور آبشار در 18 صفحه ( شامل 4 صفحه ویژه نامه قرآنی ، 4 صفحه اصلی ، 6 صفحه ویژه نامه جشنواره فرهنگی دانشجویان دانشگاههای علوم پزشکی کشور و 4 صفحه نیازمندیهای امور خیریه ) منتشر شد.
با توجه به بزرکداشت روز جهانی مسجد ، تیتر نخست این شماره از نشریه آبشار به این موضوع اختصاص یافته است و  از قول امام جمعه پیرانشهر درج شده است : « مساجد جایگاه ویژه ای در ترویج فرهنگ دینی و قرآنی دارند».
یادداشت هفته نیز با همین موضوع مرتبط است و با عنوان «نقش مسجدی ها و مساجد در توسعه معارف اجتماعی ، دینی و سیاسی» به قلم هادی علیزاده به رشته تحریر درآمده است.
کشف 114 کیلوگرم هرویین از سودگران مرگ در ارومیه ، شتاب توسعه آذربایجان غربی در سالهای اخیر ، فقدان شانه خاکی عامل اصلی تاصادفات آذربایجان غربی از دیگر تیترهای استفاده شده در نیم تای بالایی صفحه نخست این نشریه است.
«استفاده از تکنیکهای روزنامه نگاری موجب تاثیرگذاری می شود » از زبان حججت الاسلام محمدباقر کریمی ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی یکی دیگر از تیترهای صفحه نخست است که به چشم می خورد.
 
ادامه مطلب ...