آبشار

پرافتخارترین نشریه ی آذربایجان

آبشار

پرافتخارترین نشریه ی آذربایجان

رسانه های آذربایجان غربی به موضوع عفاف و حجاب بیشتر بپردازند

گروه فرهنگی :
لازم است تا رسانه های آذربایجان غربی به موضوع عفاف و حجاب بیشتر بپردازند.
حجت الاسلام محمدباقر کریمی ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی بر لزوم برنامه‌ریزی مدون و جامع برای فرهنگ‌سازی حجاب و عفاف در جامعه تأکید کرد و افزود: داشتن یک برنامه‌ریزی دقیق و جامع به همراه تعیین خط مشی‌های اجرایی آن از مهم‌ترین ضروریاتی است که باید در این خصوص مورد توجه قرار گیرد.
این مقام مسئول در اولین نشست کمیته عفاف و حجاب استان، با تأکید بر اهمیت رعایت موازین شرعی در جامعه گفت: حجاب اسلامی یکی از مهم‌ترین موازین شرعی است که برای ترویج آن در جامعه باید برنامه مدون داشته باشیم .

وی با بیان اینکه این اداره‌کل در خصوص عفاف و حجاب تاکنون فعالیت‌های چشمگیری در سطح استان انجام داده و نتایج ملموسی نیز داشته است، ادامه داد: داشتن یک برنامه‌ریزی دقیق و جامع به همراه تعیین خط مشی‌های اجرایی آن از مهم‌ترین ضروریاتی است که باید در این خصوص مورد توجه مسئولان و دبیرخانه این کمیته قرار گیرد.
کریمی افزود: در حال حاضر باید ضمن شناخت چالش‌های موجود در زمینه حجاب و عفاف، الگوهای خوب و موفق را نیز شناسایی و جهت ترغیب جوانان معرفی کرد.
وی با تأکید بر توجه به ظرفیت‌ رسانه‌ها در این خصوص گفت: واحد مطبوعات اداره‌کل ارشاد استان ، نسبت به پررنگ کردن موضوع عفاف و حجاب هرچه سریع‌تر اقدام کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد