آبشار

پرافتخارترین نشریه ی آذربایجان

آبشار

پرافتخارترین نشریه ی آذربایجان

آبشار کاملا قرآنی و دینی منتشر می شود

گروه خبر:

روزنامه آبشار به عنوان نخستین روزنامه دینی و قرآنی کشور از این پس با غالبیت مطالب قرآنی و دینی منتشر می شود.
علی علیزاده سردبیر روزنامه آبشار با اعلام این مطلب در ادامه گفت: پیش از روزنامه آبشار با محوریت قرآن منتشر می شد و مطالب دینی و مذهبی هم در کنار آن کار می شدند که 30 تا 60درصد  نشریه را شامل می شد اما در رویکرد جدید، 75 تا 85 درصد مطالب روزنامه به اخبار ، مقالات و مطالب قرآنی و دینی اختصاص خواهد یافت.
وی در ادامه با اعلام این مطلب که در طول سالهای گذشته روزنامه قرآنی آبشار از کمترین حمایتها برخوردار بوده است، ادامه داد: بعد از روزنامه شدن هم هیچ کدام از مسئولین استانی و کشوری کمترین حمایتی از این روزنامه نداشتند.
او گفت: یارانه اختصاصی به این روزنامه قرآنی در پایان سال 1392 تنها دو میلیون و 900 هزار تومان بوده است!
سردبیر روزنامه قرآنی آبشار افزود: در طول 8 سال گذشته که این نشریه با رویکرد قرآنی منتشر می شود، برای تامین هزینه های انتشار مجبور شدیم یک دستگاه آپارتمان و یک باب حیاط _منزل_ مسکونی خود را بفروشیم تا انتشار نشریات قرآنی آبشار و قله های افتخار از چرخه انتشار منظم باز نمانند.
علیزاده با انتقاد از بی توجهی به نشریات دینی و قرآنی در استانها بخصوص در آذربایجان غربی ، ادامه داد: دولت فعلی هیچگونه اهتمامی برای حمایت از نشریات قرآن محور ندارد و تمام وعده ها و حرفها در حد یک شعار و حتی نازلتر از آن است.
  شایان ذکر است نشریه قرآن محور قله های افتخار از سال 1385 و نشریه آبشار از سال 1386 با سردبیری علی علیزاده و مدیرمسئولی خانم ساقی نصیری در آذربایجان غربی بطور منظم منتشر می شوند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد