آبشار

پرافتخارترین نشریه ی آذربایجان

آبشار

پرافتخارترین نشریه ی آذربایجان

آغاز ششمین نمایشگاه مطبوعات آذربایجان غربی

ششمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های آذربایجان غربیششمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های آذربایجان غربی صبح روز دوشنبه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ارومیه گشایش یافت.
در این آیین که معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی، فرماندار ارومیه، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اصحاب رسانه استان و جمعی از مسوولان محلی حضور داشتند ؛ ششمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های آذربایجان غربی فعالیت های خود را آغاز کرد.
به گزارش هفته نامه آبشار به نقل از آبشار آنلاین ، مطبوعات و خبرگزاری های استان ، آثار قلمی، تصاویر، نشریات و تولیدات فرهنگی خود را در این نمایشگاه و در 65 غرفه به نمایش گذاشته اند.
این جشنواره به مدت سه روز برای بازدید عموم، اصحاب رسانه و فعالان فرهنگی در سالن جدید مجتمع فرهنگی و هنری ارومیه دایر خواهد بود.

حل مشکل وام خبرنگاران
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه امیدواریم بزودی مشکل وام مسکن خبرنگاران حل شود گفت: وام مسکن خبرنگاران را با جدیت پیگیری می کنیم. این وزارت در بخش های مختلف دینی، قرآن، فرهنگی، نمایش، سینما و موسیقی فعالیت می کند و باید برنامه ریزی های مختلفی را برای تمامی این بخش ها طراحی و اجرا کند.
وی اظهار کرد: امیدواریم با همکاری فعالان تمامی این عرصه ها، رونق فعالیت در تمامی آنها را شاهد باشیم. وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: امسال برغم وجود تنگناهای اقتصادی، آسیبی به فعالیت های فرهنگی در کشور وارد نشده است.
حسینی افزود: دشمنان ایران اسلامی دست بردار نیستند و هر از چند گاهی بر علیه ایران وارد عمل می شوند و ما نیز باید با اتخاذ راهکارهای مناسب، در مقابل آنها بایستیم که البته به خوبی به این امر، عمل کرده ایم.
وی اضافه کرد: در سالهای اخیر گامهای بلندی در کشور برداشته شده ولی باید بیش از این فعالیت کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد