آبشار

پرافتخارترین نشریه ی آذربایجان

آبشار

پرافتخارترین نشریه ی آذربایجان

دکتر قالیباف از شاخصه های کاندیدای اصلح برخوردار است

گروه سیاسی :
دکتر محمد باقر قالیباف از شاخصه های کاندیدای اصلح برخوردار است.
نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اعلام این مطلب در ادامه گفت : باید مواظب باشیم مثل دوره های گذشته گول نخوریم ، مردم باید به فردی رای بدهند که کارایی خود را در عمل و در گذشته و حال نشان داده باشد.
وی در ارتباط با خصوصیات نامزد اصلح گفت : فردی که در دفاع‌مقدس شرکت داشته و رشادت‌های قابل توجهی داشته اصلا قابل مقایسه با افرادی نیست که الان در راس کار هستند و یک روز هم سابقه حضور در جبهه را ندارند.
او گفت : امروز در کشورما به مدیری لایق نیاز داریم که کارآمد باشد و توانمندی‌هایش در عمل به ثبت رسیده است چرا که مردم دیگر به شعار و وعده اعتماد نمی‌کنند. 
قاضی پور افزود: به نظر من فردی مثل دکتر قالیباف که هم در جبهه و هم در مسئولیت‌های قبلی و فعلی خود عملکرد قابل توجهی داشته ، می‌تواند فرد مناسبی برای اداره جامعه باشدچرا که شهردار تهران به خوبی لیاقت خود را در همه زمینه‌ها نشان داده و همخوانی و همسویی بیشتری با شاخصه های ذکر شده از سوی مقام معظم رهبری دارد.
وی ادامه داد: به نظر من و یقیناً دکتر قالیباف فردی انقلابی، مدیری کارآمد، دارای روحیه مقاوم در برابر فشارها و تهدیدهای داخلی و خارجی و مدیر اجرایی موفقی است و از شاخصه های کاندیدای اصلح برخوردار است.
 این ادعاها را می‌توان در مدیریت موفق وی در شهرداری تهران، فرماندهی نیروی انتظامی و فرماندهی نیروی هوایی سپاه و سایر عملکردهای وی مشاهده کرد. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد