آبشار

پرافتخارترین نشریه ی آذربایجان

آبشار

پرافتخارترین نشریه ی آذربایجان

پاسخ دشمن شکن سردبیر روزنامه آبشار به هتاکان

به درج و انتخاب تیترهای «وحید ، روسفید» ، «جلال زاده یا حلال زاده» ، «محمود ما ، محبوب ما» افتخار می کنم.

اخیرا فرد بزرگواری در سایتی به نام ... که همنام با نشریه شان می باشد (و این نشریه از سوابق! درخشانی برخوردار است)، هر طور که هست سعی در انحصاری جلوه دادن دولت تدبیر و امید و عوامل اجرایی دولت در استان دارد و در این میان نظر لطفی هم با ایما و کنایه به این حقیر و نشریه پرافتخار و مردمی آبشار نموده است و درکنار آن سعی در تخریب چهره مردمی ترین و ولایی ترین استاندار طول تاریخ آذربایجان غربی کرده است.
این محتشم سعی دارد از راز موهوم شبانه ای پرده بردارد که ظاهرا در آن شب عده ای از اهالی رسانه به یکی از مراکز دولتی استان دعوت شده و هدایایی دریافت کرده اند و در ادامه نوک حملات ناشیانه خود را به سوی ما گرفته است و تیترهای ما را مورد شماتت قرار داده است و ... باقی داستان را می توانید در این سایت مشاهده فرمایید و یا احتمالا و عنقریب در شماره اخیر نشریه مرتبط با این سایت ملاحظه فرمایید.
  جهت اطلاع این دوست محترم و دیگر عزیزان ذکر چند نکته را لازم میدانم:
1 - اگر هر کدام از دوستان، اینجانب و همسر بنده که مدیر نشریه هستند را در آن شب واهی مشاهده فرمودند که به استانداری تردد داشته است ، لطفا افشاگری کنند و اگر سندی مکتوب مبنی بر دریافت هدیه در اواخر دوران مدیریت مدیران سابق استان دارند ، لطفا منتشر فرمایند.
2 - اگر به ویژه نامه منتشر شده با تیتر قابل دفاع «وحید ، روسفید» هم مراجعه نمایند در سرمقاله آن ویژه نامه مشاهده خواهند فرمود که موکدا نوشته ایم که جناب وحید جلال زاده از اعطای هدیه ریاست جمهوری به نشریه تحت مدیریت امتناع کرده و همچنین با تقاضای مساعدت برای جبران مافات هم به دلیل نبود اعتبار مخالفت کردند و تنها به خاطر این که با تقاضای حقیر تعداد بیست و چند نفر از کودکان دختر یتیم و بی سرپرست را با هزینه استانداری به مشهد مقدس اعزام کردند ، خودم را مدیون این عمل پسندیده ایشان دیدم و با این تیتر خدا را شکر توانستم از ایشان قدردانی نمایم.
3 - بنده و هیچ فرد دیگری با درخواست اینجانب در ستاد استقبال استاندار محترم جدید حضور نداشتیم چون دعوتی از ما نشده بود و بنابر رسالت مطبوعاتی تنها خبر مربوطه را از منابع دیگر منتشر کردیم که وظیفه رسانه ای است و به هیچ کس ربطی ندارد و البته به دلیل آنچه که در بالا آمد در مراسم تجلیل از خدمات استاندار مردمی آذربایجان غربی (جناب جلال زاده) هم حضور داشتم و هم سنگ تمام داشتم و چنان صحنه های انسانی و به یاد ماندنی در این مراسم دیدم که تا آخر عمر فراموش نخواهم نکرد ، واقعا وال والا یعنی وحید جلال زاده.
4 - درج اخبار مرتبط با زیر مجموعه دولت در استان از جمله وظایف رسانه هاست و در کنار آن نگارش نقدهای منصفانه و مشفقانه نیز از جمله وظایف رسانه ها است ، در دوران مدیریت استاندار قبلی هم همینگونه عمل کردیم و مستندا یکی از نزدیکان ایشان از انتقادهای متعدد ما گلایه مند بودند اما پرداختن به مطالب قرآنی و ارزشی ما را شخص استاندار سابق در آخرین نمایشگاه مطبوعات ستودند و تنها گفتند که «آبشار» مظلوم واقع شده است و غیر از این همدردی هم مساعدت دیگری از ایشان سراغ نداریم.
5 - اعطای مجوز روزنامه که حق ما بود و از سال 1382 پیگیر آن بودیم محقق نشد و در سالهای 1387 و 1390 بر خواسته خود پافشاری کردیم و بلاخره در دولت اعتدال این مهم به حقیقت پیوست( که یک ماه بعد از معرفی استاندار جدید و در زمان هیئت نظارت جدید مطبوعات صورت گرفت) و خدا را شکر به غیر از پروردگار مهربان و اهل بیت(ع) وامدار کسی نیستیم و باز خدواند را سپاس که اولین روزنامه دولت اعتدال به آذربایجان غربی اعطا شد و باز خداوند را سپاس که دولت جدید هم به ارزشهای انقلابی و اسلامی و تعهد و تخصص و به خصوص به قران مجید اهمیت قائل است و اینها همه از محسنات دولت جدید است و هیچ دولتی در روزگار ما در هیچ کجای دنیا از همه جهات مثبت نیست و شاید برخی اشکالات بر آن وارد باشد اما در جمهوری مقتدر ایران اسلامی مقوله ارزش و وحدت اهمیت به سزایی دارند و اینکه دولت جدید هم واقف بر این امور است، قابل توجه است.
6 - اینجانب سعادت حضور در اتاق مدیرکل محترم حوزه استاندار یا استاندار محترم را نداشتم و تنها در جلسه افتتاح کانون وکلا موفق به دیدار مدیرکل حوزه استاندار شدم و سخنرانی ایشان را بر حسب وظیفه در این جلسه رسانه ای کردم که چون روز تعطیل بود به غیر از 5 نفر از همکاران مطبوعاتی دیگر بزرگواران در این جلسه حضور نداشتند و البته وظیفه دولتها حمایت از رسانه های فعال ، به روز و متعهد و متخصص است و اگر خدای کرده ایشان روزی قصد حمایت از رسانه ها از جمله ما را داشتند این عمل ایشان عملی قابل قبول است و البته در همین جلسه دست خطی به این مدیرکل محترم ارائه کردم که شایسته بود در ابتدای راه با نخستین روزنامه قرآن محور کشور و دومین روزنامه استان همراهی شود که البته تا این لحظه پاسخی دریافت نکرده ایم.
7 - خدمات استاندار قبلی و دیگر مسئولینی که در حال حاضر بر سرکار نیستند قابل تقدیر است و هر کس پاسخگوی اعمال خویش است و اگر فردی در دوران خدمت خدای نکرده قصوری داشته است نباید آن را به پای رسانه ها نوشت و رسالت رسانه ها همان اطلاع رسانی صحیح و نقد منصفانه و مشفقانه است و تخریب هیچ جایگاهی در عرصه رسانه ها ندارد و عملی مذموم است.
8 - جلال زاده در مجموع استانداری ساعی و خدمتگزار بود و به هیچ کدام از باجگیران رسانه ای باج نداد و در نهایت ملاطفت با منتقدین رفتار کرد و اگر در پایان خدمت به دوستانی هدیه داده است که ما از آن بی خبریم یقینا از آنهایی تقدیر کرده است که ضد ارزش نبودند و اگر به سایر دوستان از جمله ما هدیه ای تعلق نگرفته است به این دلیل بوده است که شاید فکر می کرذدند ما این هدایا را نمی پذیریم . جلال زاده فردی اخلاقمدار بود که با روسفیدی آ مد و با روسفیدی رفت و سیاهرویی به کسانی ماند که امروز نه از سر رسالت مطبوعاتی بلکه از سر عقده گشایی سرنا را از طرف گشادش می زنند و ناصواب می گویند.
9 - به تیتر »محمود ما ، محبوب ما« افتخار می کنم، تیتری که برای یک رییس جمهور ولایتمدار بدون هیچ چشمداشتی منظور شد، رییس جمهوری که روزانه 18 تا 20 ساعت در خدمت مردم بود و مردانه در مقابل استکبار ایستاد و شعار »هیهات من الذله« سر داد و شعارها و آرمانهای انقلاب را به قول مقام معظم رهبری در مجامع بین المللی زنده کرد،هیچکس فارغ از خطا نیست و ممکن است این شخصیت خادم هم سهوی کرده باشد اما یک یا چند اشکال کوچک نمی تواند هشت سال حماسه خدمتگزاری بی منت را زیر سوال ببرد.
10 - پاسخ به اراجیف یک سایت معلوم الحال و هتاک دیگر، در شان ما نیست و این سایت و گرداننده آن در حدی نیست که ما به وی بپردازیم اما به این نکته بسنده می کنیم که ما صاف تر و زلال تر از آبی هستیم که این فرد در تمام عمرش دیده باشد.
11 - هم یک باب خانه 133 متری و هم یک واحد آپارتمان 63 متری مان را فروختیم و با 16 میلیون وامی که از بانک گرفتیم با افزایش تیراژ و حتی انتشار شماره های فوق العاده در ایام فتنه در یک نبرد نابرابر به عنوان تنها نشریه آذربایجان غربی به جنگ فتنه و فتنه گران رفتیم و امروز نه تنها نظام را مدیون خود نمیدانیم بلکه اعتقاد داریم هنوز دینمان را بطور کامل به ولایت ، انقلاب و نظام ادا نکرده ایم. اما امروز طرفداران فتنه که سالها در سکوت به سر می بردند کم کم از لاکشان بیرون آمده و قصد انتقام از فرزندان پاک پروده نظام را دارند، به این حضرات عرض می کنم که حتی یک قدم از مواضعمان عقب نشینی نخواهیم کرد و با تمام توان در خدمت نظام و انقلاب خواهیم بود ، ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم...
12 - به همه تیترهایی که در حق استاندار سابق و رییس جمهور سابق منتشر کردم افتخار می کنم. یادم می رآید در گذشته برخی از دوستان مطبوعاتی و رسانه ای می گفتند که بارها به جناب وحید جلال زاده زنگ زده اند و عنوان کرده اند که هر تیتری مایل هستند حاضرند کار کنند ... و وحید جلال زاده عزیز پاسخ داده اند به جای پرداختن به من به مسائل استان بپردازید. واقعا پیشانی این مسئول چقدر بلند و روی او چقدر سفید است.
* از خداوند می خواهم بنده حقیر را به راه راست هدایت نموده و در این راه مستدام بفرماید و دیگر دوستان را هم همچنین و آرزو دارم رفاقتها و رقابتهای سالم در عرصه رسانه و مطبوعات استان جای حسادتها و عداوتها و تحقیر کردن و تخریب کردن ها را بگیرد ، انشاا.... و به جای تخریب دیگران ، به فکر استان و مسائل استان بودن بهترین راهی است که استاندار محترم سابق هم بر آن تاکید داشتند
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد