آبشار

پرافتخارترین نشریه ی آذربایجان

آبشار

پرافتخارترین نشریه ی آذربایجان

اشاعه فرهنگ دینی مانع از گسترش فرهنگ بی بند و باری

گروه اجتماعی : رییس پلیس امنیت عمومی آذربایجان‌‌ غربی اشاعه فرهنگ دینی و اعتقاد به خداوند متعال و معنویات را مانع از گسترش بی‌بند و باری در جامعه عنوان کرد.
رحیم جهانبخش، رییس پلیس امنیت عمومی آذربایجان‌‌ غربی تأکید کرد: ارائه تصویرهای مبتذل از طریق ماهواره یکی از عوامل گسترش بی‌بندوباری و به فساد کشاندن جوانان است چون دشمن همواره مخالف اشاعه فرهنگ دینی و اعتقاد به خداوند متعال بوده و از سوی دیگر معنویت را مانع اصلی اهداف خود می‌دانند و برای کم‌رنگ کردن و ایجاد خلل در اعتقادات مردم از هیچ اقدامی فرو گذار نیستند.

او گفت: برنامه‌های ماهواره‌ای به‌طور معمول سطح رفاه، تکنولوژی و آرام‌های اجتماعی کاذب در برنامه‌های ماهواره‌ای است و در این رابطه دشمن سعی می‌کند با نشان دادن این موارد احساس نارضایتی از جایگاه فعلی را به وجود آورده و همچنین با فعال نگه داشتن چرخه‌های اقتصادی خود با تکیه بر مبانی کاپیتالیسم و لیبرالیسم غربی عمل کنند.
جهانبخش با اشاره به نظرات کارشناسانه مقام معظم رهبری در خصوص برنامه‌های ماهواره‌ای یادآور شد: عمده تبعات مخرب برنامه‌های ماهواره‌ای به جز اهداف سیاسی، اقتصادی و اجتماعی، برنامه‌های مخرب فرهنگی است که باید مورد توجه خاص مسئولان و دست‌اندرکاران ذیربط قرار دهد.
رییس پلیس امنیت عمومی آذربایجان‌‌ غربی تأکید کرد: در فرهنگ دین مبین اسلام عفاف و حیا، پرهیز از جلوه‌گری زنان و معنویت‌طلبی به‌عنوان ارزش و فضیلت محسوب می‌شود اما در فرهنگ برهنگی، افشاگری، پرده‌دری، خودآرایی و دلبستگی به امیال حیوانی و لذت‌های زودگذر به‌عنوان محور تمامی کارهای انسانی تعبیر و تفسیر می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد