آبشار

پرافتخارترین نشریه ی آذربایجان

آبشار

پرافتخارترین نشریه ی آذربایجان

تاکید وزیر بهداشت بر نقش مهم خیرین در عرصه سلامت

گروه سلامت : دکتر قاضی زاده هاشمی ، وزیر بهداشت- درمان و آموزش پزشکی در دیدار با جمعی از خیرین عرصه سلامت استان آذربایجان غربی گفت: نقش مجمع خیرین سلامت درتوسعه بهداشت و درمان کشور بسیار مهم است.

 به گزارش خبرنگار ما به نقل از وب دای آذربایجان غربی دراین جلسه که منتخبی از خیرین بزرگ استان به همراه اعضای مجمع خیرین سلامت استان حضور داشتند ،  دکتر ناصر اطمینان مدیر عامل مجمع خیرین سلامت استان ابتدا کلیاتی از ماهیت و تاریخچه تشکیل مجمع خیرین سلامت و اقدامات مهمی که در نقاط مختلف استان به انجام رسیده است را به اطلاع حضار رسانید. 

 

 وی با تأکید بر نقش مردم ایران اسلامی در پیروزیها و موفقیتهای چشمگیر اجتماعی و سیاسی ، فعالیتهای نهادهای مردمی را در تمامی کشورهای دنیا مهم ارزیابی کرده و تأکید کرد: اگر مردم وارد عرصه نشوند امکان حل مشکلات بزرگ عرصه بهداشت و درمان وجود نخواهد داشت.

دکتر اطمینان با معرفی تعدادی از خیرین حاضر در جلسه و با تشکر از حمایتهای بی دریغ  قائم مقام وزیر در استان و رییس دانشگاه ، خواستار حمایت و توجه ویژه وزارت متبوعه از این حوزه مهم گردید .

 در ادامه دکتر قاضی زاده هاشمی ضمن تقدیر از حضور خیرین سلامت، طی سخنانی نقش مجمع خیرین سلامت درتوسعه بهداشت و درمان کشور را بسیار مهم ارزیابی کرده و اظهار داشت : خیرین می توانند با اطمینان کامل در اتمام پروژه های ناتمام مشارکت کنند و نگران بازگشت سرمایه خود نیز نباشند .

 مقام عالی وزارت همچنین ضمن حمایت کامل از این حوزه خواستار تداوم و ارتقای فعالیتهای مجمع خیرین سلامت گردید .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد