آبشار

پرافتخارترین نشریه ی آذربایجان

آبشار

پرافتخارترین نشریه ی آذربایجان

مراسم روز ارتش در ارومیه برگزار شد

 امیر سرتیب حشمت ا... ملکیان ، فرمانده قرارگاه منطقه شمالغرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه مردمی بودن ویژگی خاص ارتش جمهوری اسلامی ایران است، گفت: در حال حاضر ارتش ولایی جمهوری اسلامی ایران با پشت سر گذاشتن فراز و نشیب ها مختلف مانند پولادی آب دیده، آمادگی کامل برای حفظ امنیت و آرمان‌های ملت ایران و مقام معظم رهبری را دارد.
این گزارش حاکی است این فرمانده ارتش در مراسم رژه نیروهای مسلح استان در ارومیه، با اشاره به جایگاه عظیم نیروهای مسلح ارتش در پاسداری از ارزش‌ها، آرمان‌ها و کیان ایران اسلامی، اقتدار امروز ایران اسلامی را مرهون اندیشه‌های تاریخی و انقلابی بزرگ مرد تاریخ انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد.
ملکیان با اشاره به ویژگی‌های خاص انقلاب اسلامی ایران، گفت: سه ویژگی رهبری مقتدر، حمایت‌های مردمی و داشتن ارتش مردمی از جمله شاخصه‌هایی است که انقلاب اسلامی ایران را از سایر انقلاب ها متمایز و برجسته می کند.
وی با تشریح ویژگی رهبری مقتدر در تعالی و انسجام انقلاب اسلامی در گذر از فراز و نشیب‌های مختلف، اظهار داشت: امام خمینی(ره) با برخورداری از اندیشه‌های ولایی و انقلابی در تحلیل مسائل مختلف همواره با تاسی از سیره نبوی و علوی با اراده ای محکم در برابر طاغوت ایستادگی کردند.

 وی در ادامه  با اشاره به نقش مهم مردم در دفاع و صیانت از مرزهای ایران اسلامی افزود: بدون وجود حمایت و پشتوانه‌های مردم ولایتمدار و دینمدار ایران اسلامی بدون شک ایستادگی در برابر توطئه‌های مختلف دشمنان و استکبار جهانی مشکل بود و تقدیم هزارا شهید گواه صادقی بر ولایتمداری این مردم است که با حضور مقتدارانه خود در تمامی صحنه‌ها تئوری‌های کارشناسان و متخصصان جهانی را با چالش مواجه ساخته‌اند.
 فرمانده قرارگاه منطقه شمالغرب نیروی زمینی ارتش، در پایان با عنوان این موضوع که امروز نیروهای مسلح بیش از گذشته در فراز و نشیب‌های موجود مانند فولاد آب دیده در خدمت مردم و در کنار رهبری هستند، خاطر نشان شد: یکی دیگز از ویژگی‌های انقلاب ایران در مقایسه با سایر انقلاب‌ها، برخورداری از ارتشی مردمی و ولایی است به طوری که در زمان حکومت منحوس طاغوت در حالی که ارتش برای مقابله با مردم انقلابی ساماندهی و تجیهز شده بود، نیروهای مسلح با فرمان امام(ره) و با تبعیت محض از رهبری پادگان ها را تخلیه و در کنار مردم بودند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد